vrijdag 24 juni 2011

Nieuw thema...... Gebouwen

Tja, en na de Z wordt het dan tijd voor een nieuw thema.
De laatste tijd heb ik een aantal gebouwen gefotografeerd die de moeite van het bekijken waard zijn.


Ik begin met een foto die ik nog maar een paar dagen geleden heb genomen.
In Almere, waar ik toen voor het eerst was, keek ik mijn ogen uit. Het is een enorme stad geworden met onder andere een prachtige bibliotheek, maar verder ook met een bijzondere architectuur. Het leuke is dat geen enkel gebouw op het andere lijkt, zodat je heel wat te bekijken hebt.
Eén van de grappigste gebouwen zie je hieronder. Ik zou graag eens kijken hoe het er van binnen uitziet.

2 opmerkingen:

  1. dat het blijft staan is verbluffend.
    Ik zou het risico niet nemen er te gaan wonen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In te wonen NEE .
    In te werken oke maar is wel aardig.

    BeantwoordenVerwijderen