zondag 6 februari 2011

Bloemen

5 opmerkingen:

  1. he Joke, ze zijn weer prachtig. Blauw vind ik zo mooi bij bloemen. Ben je nog op fotocursus?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja he, deze bloem heeft zo'n bijzondere kleur.
    De fotocursus was maar één dag hoor.
    Misschien nog eens zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,
    Wilde je even bedanken voor je teller, ik wist nl. niet hoe ik dit moest doen, en nu dank zij jou wel. Hoe heten trouwens die roze margrietachtigen met paars hart, weet jij dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry,ik bedoelde met oranje/bruin hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bedoelt de bloem geplaatst op 7 februari?
    Dat is de echinacea purpurea oftewel de zonnehoed.
    En de teller was een tip van Bernadette. Die heb ik niet zelf gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen