zaterdag 12 februari 2011

Volgend thema.....Beelden

Met de bloemen zou ik nog vele dagen kunnen vullen en ik kom er ook zeker nog op terug, maar dan in een andere vorm. Nu wordt het tijd voor een nieuw thema en dat is Beelden. Het heeft zeker met elkaar te maken, want in de tuinen die ik bezocht heb, zijn ook prachtige beelden te zien die het fotograferen waard zijn.
De meeste beelden die de komende dagen te zien zijn, staan in de tuinen van Appeltern. Waar de andere beelden staan, kan geraden worden.


Waar de eerste foto gemaakt is, zal ik al wel verklappen. Het is een gezellig stel, dat ik tegenkwam op een wandeling gemaakt door het prachtige natuurgebied De Weerribben. Ze zaten gezamenlijk op een bankje voor een huis. De volgende dagen komen er echt beelden die in parken staan of in steden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten