dinsdag 6 september 2011

Een jaar bloggen

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik een blog ben gestart vanwege de 23dingencursus. Toen berichtte ik: Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou gaan doen.
Veel van de collega's begonnen met enthousiasme, maar de meesten zijn toch gestopt na de cursus. Blogs werden zelfs verwijderd. Onbegrijpelijk vind ik dat, want je hebt er toch zoveel tijd en energie in gestoken. En om dat zomaar te vernietigen, zonde!
Eén jaar verder en ik ben nog steeds aan het bloggen. Weliswaar niet meer met hele teksten, maar voornamelijk met foto's. Ik heb ontdekt, dat daar toch mijn passie ligt. Veel thema's heb ik al de revue laten passeren en ik merk wel dat het steeds lastiger wordt om weer wat te bedenken. Bij deze zijn tips dus van harte welkom.
Dit wordt bericht 364, wat betekent dat ik bijna iedere dag iets heb gepubliceerd.
Van mijn teldwang ben ik gelukkig wel afgeraakt. Hieronder het plaatje waar ik de 23 boeken heb verzameld en bij ieder ding vanaf plukte.




3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je jubileum! Goed dat je er mee bent doorgegaan. Met recht, want je foto's hebben zo een prachtig platform en mogen gezien worden. Ga lekker door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt voor deze reactie! Dat doet me goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo als jij een jaar er op zit dan ik dus ook bedankt was het even kwijt wanneer we begonnen waren.Nu ik nog een stukkie er op zetten.

    BeantwoordenVerwijderen