maandag 13 december 2010

Na dag 23

Practical telde terug.....

De mandarijnen zijn bijna op
De sokken in de was
De knijpers in het mandje
De snoepjes opgegeten
De kastanjes uit het vuur gehaald
De batterijen opgeladen
De gympies versleten
De laarzen uitgeschopt
De aapjes terug naar de dierentuin
De dobbelstenen gegooid
Het spel gespeeld
De billen afgeveegd
De kleren weer op de hangers
De wedstrijd gewonnen
De puzzels gelegd
De kadootjes uitgepakt
De toetjes verorberd
Het vuur gedoofd
De eieren gebakken
Sinterklaas weer naar Spanje
De kinderen naar hun eigen kamer
De zebra's naar Artis
Maar ik ben er nog en ik ga verder...

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto van alles nog wat je bent een volhouder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles ziet er prachtig uit. Wat een leuk versje heb je erbij staan.
    Hoe vind je dat toch?
    je zult wel blij zijn dat het nu bijna afgelopen is. Of ga je het missen.
    Mooie film gisteravond he

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dichtbundeltjes te over in de bibliotheek toch?
    Deze tekst is van mezelf en de eerste spreuk (volgende bericht) is uit een bundel van Winnie de Pooh.
    Ik ga hier nog mee door tot 10 januari. Blijven kijken dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed gevonden, zeg. En je hebt weer een nieuwe uitdaging. Ik had ook niet anders verwacht. En ik geniet er ook zo van dat ik het af heb. Geen druk meer en dan is het nog leuker.

    BeantwoordenVerwijderen