maandag 10 januari 2011

De afsluiting







Lekker gevoel dat de cursus zelf nu is afgerond.
En wat was het een geslaagde afsluiting met terechte winnaars voor de iPads. Meiden gefeliciteerd hoor! Het is jullie gegund.
Ik kijk met een goed gevoel terug op de cursus. Het is zeer verrijkend geweest.
En vanmorgen werd ik verrast met een beker voor de beste begeleider door mijn cluppie en daar ben ik best een beetje trots op.


Tja, die moet dan op de foto, maar wat glimt zo'n ding zeg. Eerst 5 foto's gemaakt, waarbij mijn hoofd en lens in die beker te zien waren. Fotograferen is niet zo gemakkelijk. Glimmende dingen en achtergronden zijn lastig, blijkt steeds weer. Volgens mij is ie zo gelukt.

4 opmerkingen:

  1. Je was voor ons een geweldige begeleider! Oh zo!

    En al is de beker een grapje we wilden wel dat je dat weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En verdient heeft ze hem echt wel.
    PROVIAAT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had ik maar meet iPads mogen weggeven... Je had hem zeker verdiend. Jullie hadden een mooi kluppie zo. En je had de ogen van de kinderen moeten zien toen ik de doos vol cadeaus op tafel zette. We gaan ze flink gebruiken. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je beker, hoor. Ook al was het een grapje, je hebt hem dik verdiend. De foto is heel mooi geworden. Maar naast jouw cluppie heb je nog meer collega's begeleid en die zijn je ook dankbaar voor je reacties en tips. I-Padje af.

    BeantwoordenVerwijderen