zondag 16 januari 2011

Nieuwe achtergrond

Na ruim 4 maanden werd het wel eens tijd voor een nieuwe achtergrond. Best spannend, want het was wel veilig zo tussen de boeken.
Aan de andere kant is het wel een erg drukke achtergrond en er staan boeken in die ik niet eens mooi vind. Ik weet niet of deze zo blijft, kijken of het me bevalt, maar het is wel rustiger voor de ogen.

Vanaf morgen zijn de gedichtjes voorbij en worden het weer alleen foto's.
Het worden dan projecten, zoals: een stukje van... een geheel, bloemen en verder moet ik het nog bedenken.

5 opmerkingen:

  1. Ja moet weer wennen.
    Want kon nu niet zien wanneer ik die letters in mag typen duurd ff en nu maar weer op nieuw leren.

    Maar deze is rustig en fleurig aan het begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 23 dingen voorbij en toch verder bloggen
    dan past idd een andere achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sneeuw en bergen, zeker een mooie achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie achtergrond!!!! waarom geen gedichtjes meer. Vond ik juist zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na 5 weken toch weer tijd voor wat anders, maar misschien kom ik er nog wel op terug hoor.
    Leuk dat je ze kon waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen