zondag 9 januari 2011

Laatste bericht voor morgen





Hierboven staan de 23 boeken waar ik de cursus mee heb gedaan.
Boven ieder van de 23 dingen stond 1 boek, waaronder een bericht volgde over Het Ding.
Morgen is de afsluiting van de cursus. In al die maanden hebben er heel veel mensen op mijn blog gekeken en gereageerd op mijn berichten. Dat heeft me gemotiveerd om steeds maar door te gaan ook toen ik de 23 dingen al had afgerond. De 30 heb ik niet gehaald, maar wel iedere dag een foto + gedicht op het blog gezet. Bijna de 5300 pageviews bereikt en ik hoop dat dat nog wel gaat lukken.
Iedereen bedankt voor het kijken. Ik heb ervan genoten en ook van de blogs van de anderen.

6 opmerkingen:

  1. ZO nog een keer gefeliciteerd een mooi eind aan gebreid heel mooi en bedankt tot...

    Zo wat had jij veel bezoekers zeg 5300 heel knap van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dat er maar 1 de hoofdwinnaar kan zijn, maar jij zou ook zeker een goede winnares geweest zijn! Wat heb je hard gewerkt en wat heb je mooie dingen gemaakt. Hier ga je toch wel actief in de organisatie mee aan de slag?
    Jammer dat zo'n i pad niet deelbaar is, maar misschien mag je hem wel een tijdje van Prodigieus lenen????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Delen is zo Web2.0 , dus ja natuurlijk mag jij 'm lenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve reactie, Islandhopper. Dank je voor deze complimenten. Ik heb er heel veel lol in gehad om alles te doen en te maken. Moet me nog even beraden wat ik er verder mee wil.
    En een iPad komt er misschien ooit nog wel eens hoor.

    BeantwoordenVerwijderen