woensdag 29 september 2010

Ding 6 Flickr






 BOEK 6

                                        



Al vrij snel na het maken van het blog er een zelfgemaakte foto op gezet.
Meteen het weekend erop aan de slag met Flickr. 
Zo'n photostream, dat wilde ik ook. In de loop der jaren heb ik voldoende foto's gemaakt, die ik graag wil laten zien.
Dus een account gemaakt bij Yahoo, want dat is helaas de enige manier. Weer een gebruikersnaam en wachtwoord.(Help e-mailadres nr. 5). Daar een Flickraccount aanmaken, wat vrij gemakkelijk ging. Het uploaden sprak voor zich.
Als gadget de photostream toegevoegd en daarna voor het overzicht wat sets gemaakt. Inmiddels van de Canon Powershot A550 overgegaan op de Canon Powershot SX20 (beste koop Consumentengids dit jaar).
Ook leuk bij Flickr is dat je kunt zien met welke camera een foto is gemaakt.
Mijn set met bibliotheekfoto's staat nu ook in de stream.
De foto hieronder is van onze trouwste internetklant die er graag even voor ging zitten.




4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit.
    Als ik er volgende week niet uit kom weet ik waar ik moet zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He ben ik net klaar met RSS en alle aanverwante zaken kom ik Flickr alweer tegen.
    Volgende week ga ik me daar over buigen. Je ziet het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ja, gewoon stug doorgaan he.
    Iedere week een nieuwe opdracht.
    Hopelijk vind je Flickr leuk.
    Ben benieuwd naar jouw plaatjes. In de centrale zijn leuke hoekjes genoeg om te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Irritant hè, dat verplichte Yahoo-adres. Ik check 'm nooit, terwijl ik Flickr heel veel gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen