maandag 6 september 2010

Een blog maken! Ding 1 en 2


 BOEK 1 en 2

Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou doen. Wel een leuke manier om dingen met elkaar te delen. 
En dat ga ik ook doen, minstens 23 dingen en hopelijk nog wat meer.
Beetje saai om je eigen naam te gebruiken, dus toch maar een nickname.
Practical, want ik ben zeer praktisch en Joke, want zo heet ik nu eenmaal en samen wordt het nog grappig ook (in het Engels dan ha).
Het getal achter mijn naam laat zich raden. Tja, de leeftijd nu dus wel bij iedereen bekend.


                                  


                                   







5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, de eerste stap is gezet. En wat voor een stap. Je achtergrond verloochent je achtergrond niet ;-)
    We gaan voor 23+, want ik vertrouw er op dat je na afloop zo enthousiast en nieuwsgierig bent dat je alleen maar meer wilt.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En moet je kijken zelfs al een lid van je deelnemersgroep die aan de slag is gegaan. En hoe, Prodigieus wat ziet je blog er al geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He joke, wat een goei start! Wat leuk dat je zo enthousiast bent. Zo "spreken" we elkaar misschien weer eens wat vaker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige site. Hoop ooit ook iets dergelijks te kunnen maken, al is het maar half zo mooi. Ben ik dik tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen