maandag 20 september 2010

Het Ding

Eigenlijk al na de instructie voor de begeleiders kreeg het woord "Ding" een heel nieuwe dimensie.
"Je eigen ding doen" of "dat is niet mijn ding" zijn uitdrukkingen die ik liever vermijd.
Wel moest ik meteen denken aan het liedje van Jeroen van Merwijk, dat in bijgaand filmpje te beluisteren is. Helaas is het me niet gelukt om het filmpje apart te vinden, dus daarom samen met dit liedje nog enkele andere van hem.
Hoop ook dat iemand me kan vertellen hoe je een filmpje zo op je blog krijgt dat het wat kleiner is, want nu valt het over teksten heen.








6 opmerkingen:

  1. Je hebt de HTML code geplaatst.
    Daarin zitten de parameters "width" en "height"
    en deze kun je zelf aanpassen!!

    wel op de verhoudingen letten ( klein is 160 180)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Prodigieus!
    Dit gaat volgende keer in één keer goed, hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je heb een mooi blog en veel info dus als ik iets wil weet effen bij jou langs heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk dat liedje kende ik nog niet, wel één van uhh... Dingetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha, dacht ie een oogopslag dat je de standaard boekenachtergrond van Blogger had gebruikt, bijkt het een bibliotheekkast te zijn... Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was ook zo, maar toen meer mensen die boekenkast namen, wilde ik mijn "eigen" boekenkast.

    BeantwoordenVerwijderen