donderdag 23 september 2010

Nieuwe achtergrond

Voor de mensen die mijn blog volgen moet het opgevallen zijn, dat de achtergrond is veranderd.
Ik was de eerste die de  boekenachtergrond had gekozen, maar na mij volgden er meerdere. Je werkt nu eenmaal in een bibliotheek. Om er nu toch iets speciaals van te maken, heb ik gekozen voor de boekenkast van mijn eigen stekkie, bibliotheek de Schooten. De oplettende kijker ziet wel iets vreemds in deze boekenkast, maar dat is voor de kleur. Hopelijk lezen de opruimers dit niet ha. Bij dit bericht nog een plaatje van een plank apart voor de details.


5 opmerkingen:

  1. Leuk, je eigen boekenkast op de achtergrond, die van jou staat vol, die van mij niet en is onduidelijk, veelzeggend voor de toekomst van de bibliotheek?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dank jullie wel voor de reacties op mijn fraaie achtergrond.
    En Hilda, ik moet nog wel aan het afschrijven hoor.Bovendien heb ik voor de foto's ook wat boeken erbij gezet, die daar niet hoorden.
    Levin en Slot naast elkaar op de plank, dan is er wel erg veel afgeschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge jonge, gaan jullie echt kijken of de boeken op alfabet staan????
    Mijn collega zet ze op kleur, veel leuker. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In Bredevoort, de boekenstad, was een café waar de boeken ook per wand op kleur stonden.
    Een prachtig gezicht! De pianokruk was opgebouwd uit dikke telefoonboeken. Helaas bestaat het café niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen