donderdag 14 oktober 2010

Ding 10 Googledocuments



                                               BOEK 10




Maandagavond meteen al aan de slag gegaan met googledocuments en een document gedeeld met mijn teamleden. 
Zij hoeven er nog niets mee deze week (wil ook niet dat ze in de stress schieten), maar daardoor is het document nu nog niet interessant.


Leuker is om een document te delen met meer mensen. Al mijn volgers zijn gemachtigd om in dit document een museum toe te voegen. Als je geen volger bent en toch wat wil toevoegen, hoor ik dat graag van je.


Van de zomer was ik namelijk in een stukje Nederland en kwam daar verrassende musea tegen. Ik vroeg me af of jullie nog meer leuke, interessante of grappige musea kennen in Nederland. Zo ja, willen jullie die met mij delen in dit document?
Zelf begin ik al vast met het Theemuseum in Houwerzijl en het Gevangenismuseum in Veenhuizen.


                               Link naar musea



5 opmerkingen:

  1. Leuk, ik heb het direct met enkele van mijn favoriete musea aangevuld.

    En Google docs binnen de KopGroepBibliotheken hoe zie jij de "toepasbaarheid" ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha daar heb ik net een stukje over geschreven.
    Dat plaats ik morgen op mijn blog. Ik wil vandaag dit stukje nog bovenaan laten staan in de hoop meer reacties te krijgen.
    Ben dus nog niet helemaal klaar met dit ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke musea Joke, ik ken ze nog niet. Vooral het theemuseum ziet er heel mooi uit.Hier in de buurt heb je het Poldermuseum, daar wordt zelfs getrouwd, en natuurlijk in Alkmaar het Kaasmuseum. Het lijkt me mooi om allemaal uit te vinden, maar daar ben ik nog niet aan toe.
    Veel succes, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou je de musea voor me in het googledocument willen zetten. Dan moet je het openen en kun je een museum toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Leuk museum ook in Veenhuizen. Leuk als museum dan, want je moet er niet aan denken om daar gevangen te zitten. Was er eigenlijk een gevangenisbibliotheek?

    BeantwoordenVerwijderen