zondag 17 oktober 2010

Ding 11 Ontdek wiki's De zandbak

Favorieten



In de zandbak van de 23dingen waren al een hoop favorieten te ontdekken.
Wel grappig om te lezen, wat er allemaal al stond, favoriete kleuren (grijs nota bene!) en favoriete houding om in te lezen. Wat die houding is, kunnen jullie daar zelf lezen. De mijne is gewoon op mijn zij in bed tot het boek uit mijn handen valt.
Ik heb er ook even in gespeeld en er een schepje en een emmertje achtergelaten in de vorm van een favoriete film en een favoriete hobby.
De favoriete film is Departures, die ik heb gezien in Zevenskoop en de favoriete hobby is fotograferen.

3 opmerkingen:

  1. Eerst had ik zo iets van wat en hoe gaat het hier, wilde reageren en dan mocht ik dat niet ( logisch je wil niet Jan en allevrouw aan je werk te prutsen hebben)

    nu begin ik er wel enig voordeel van in te zien.
    Eigenlijk is het een veredeld soort Google Doc.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na dit alles gelezen te hebben, ga ik eerst maar eens alles over die "dingen" lezen.

    BeantwoordenVerwijderen