woensdag 6 oktober 2010

Ding 8 Flickr

                                                 BOEK 8


Teveel om uit te kiezen. Leuk al die programma's waarbij je foto's kunt bewerken. Ik heb www.fotoaanpassen.nl ,www.picnik.com en nog andere programma's uitgeprobeerd. Om niet te hoeven kiezen welke ik ga publiceren dus maar een collage gemaakt van de bewerkte bibliotheekfoto's, een foto van mijn dochter op 4 manieren bewerkt (en nu met toestemming van haar geplaatst), en nog  collages met bewerkte bloemen en met olifanten.
                                                                     












7 opmerkingen:

  1. Zow, dat ziet er mooi uit, Joke! Als ik dit resultaat van je zie, weet ik niet of ik er zelf nog wel aan durf te beginnen...dus bij deze, chapeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor het compliment.
    Gewoon gaan proberen hoor en als je er niet uitkomt, tips kun je altijd krijgen.
    Je weet me te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk allemaal!

    Denk jij dat je dergelijke bewerkingen ook in je werk zal kunnen gebruiken of dat het handig voor de bibliotheek is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi fleurig geheel zo.
    Het trekt meteen de aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie de bewerkingen hoofdzakelijk toch voor eigen gebruik, als grapjes. Bij voorbeeld voor kaarten om te versturen.
    Voor het werk kan je ze als poster gebruiken om je gebouw op te sieren. Voor posters en dergelijke. Bepaalde plaatjes misschien voor groepsbezoeken en dat je er dan een spelletje van maakt. Kinderboekfiguren bewerken en ze die laten herkennen. Leuk maar nuttig voor het bibliotheekwerk zie ik nog niet zo. Jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De posters end vind ik soms gruwelijk saai.
    Ik snap wel dat er een bepaalde lijn gevolgd moet worden, maar het kan binnen die richtlijnen toch wel wat interessanter.

    Je eigen filiaal een beetje oppimpen met je bewerkte foto's?

    BeantwoordenVerwijderen