woensdag 24 november 2010

23..22..21..20..19 ..................1

Zoals vast al is opgevallen, ben ik vanaf zaterdag aan het aftellen. Toen waren het nog 23 dagen tot het einde van de cursus. Een leuk moment om daar iets mee te doen in de vorm van getallen. En ja, je begint ergens aan (23 mandarijnen heb je al snel met zo'n kistje), maar nu verder. Als je zo eens door je huis loopt of op straat, vallen de aantallen je op. De hele dag door ben ik nu aan het tellen. Hoeveel tennisrackets zijn er in huis en hoeveel kussens liggen er op de bank? Gisteren met de kunsthistorische cursus was ik de vlakjes in het schilderij aan het tellen en vanmorgen de gewichten en ballen die we met de gym gebruikten. Erger moet het toch niet worden.
Het gaat me absoluut lukken tot en met de 1.
Een foto met teveel van iets hoort er dus niet thuis. Maar één van mijn favoriete foto's kan ik dan niet gebruiken, dus bij deze.






ps. het is niet de bedoeling, dat degenen die nog hard aan de bak moeten, zenuwachtig worden hoor!!
ps. tevens een bedankje aan Prodigieus die me het idee aan de hand deed om op deze manier mijn foto's te laten zien

6 opmerkingen:

  1. oh jee een teldwang moet het toch niet worden he?

    maar ze zijn elke dag weer verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dus ik hoe het echt bij was al bang telaat in gelogt tehebben .

    Sterkte morgen met......... ik zie wel tot dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog even een late reactie, maar belofte maakt schuld. Prachtige foto's en een idee wat past bij je aankondiging van elk ding. Ik stoor me er niet aan, het geeft me juist de oppepper om door te gaan. Dus tel maar lekker af, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig idee en mooie foto's. Maar ik vrees dat je de theezakjes aangeven dat we even weer moeten optellen. Ik heb er respect voor dat je zo lekker op schema zit en dat jij 13 december klaar zal zijn.Voor velen is dat een brug te ver en hebben we de deadline een maand opgeschoven. Die mogen tijdens de kerst lekker hun dingen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor het compliment.
    Vrees ook dat ik na de 1 weer moet gaan optellen tot 28 of zo?
    Niet dat het fotograferen zo'n straf is.

    BeantwoordenVerwijderen