vrijdag 26 november 2010

Nog 17 gympies

Practical telt terug.....

8 opmerkingen:

  1. Heb je ze geroken daan???
    Maar wel leuk op naar morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk niet dat ie ze geroken heeft en Judith heeft frisse voetjes hoor ha. Alle gympen zijn van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en hoe ga je dit nu aanpakken met het verplaatsen van de einddatum?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat aan de orde dan??
    Ik vind het een leuk idee Practicaljoke, ik was al steeds aan het bedenken wat er precies aan de hand was, eigenlijk dacht ik, ik heb een opdracht gemist of zo.Maar het is gewoon een heel leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar moet ik me nog ernstig over beraden.
    Je begrijpt dat mijn project behoorlijk werd verstoord hierdoor.
    Blijf maar kijken, ik bedenk er wel wat op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He tot 13-12 is af tellen en dan zie je maar wel weer.Dit is leuk en een binden want ik kom nu iedere dag bij je kijken wat het is geworden.
    Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey heb je misschien toevallig h&m gympjes te koop? mogen ook gedragen zijn

    BeantwoordenVerwijderen