donderdag 18 november 2010

Een bijzondere ervaring

Je hebt een spontane collega/vriendin die zich af en toe ergens voor opgeeft. Dit keer reageerde ze op een oproepje in de krant, waarin gevraagd werd of je een metamorfose wilde ondergaan en werd door een grappig verhaal nog uitgekozen ook. Heb je morele steun nodig, vroeg ik en zal ik dan foto's maken?
Dat aanbod werd in dank aanvaard.


Het leverde ook voor mij een bijzondere dag op, waarbij 4 vrouwen werden geknipt, in de make-up gingen en in de nieuwe kleren.
Omdat niet iedereen tegelijk kon worden geholpen, bleef ik met de anderen achter en hoorde daar de verhalen die achter deze mensen zaten. Ik vertel die hier uiteraard niet, maar wat maken mensen een hoop mee en wat gunde ik ze deze ochtend.
Een oudere dame bleef weliswaar grijs, maar kreeg een jeugdige coupe aan gemeten.
Een jong meisje straalde helemaal, toen ze een glamourachtig blond kapsel kreeg en mooie kleren.
De derde ging van bruin naar auberginekleurig haar.
En Bernadette ten slotte maakte de grootste metamorfose mee door van grijs naar bruin haar te gaan en had voor de 2e keer van haar leven (geloof ik) make up op.
Een collage van de foto's staan al op haar blog, maar ik wil er hier toch ook graag nog 2 plaatsen.





6 opmerkingen:

  1. Wow ben ik dat?
    Dank je voor de foto's, de gezelligheid en de steun, want ook al bedenk ik ze waar je bij staat, ik vond het ook wel weer spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat metamorfose je haar alleen al is zo goed dat de macup in het niet vald houden zo .

    Wat lief van je om mee te gaan als ruggesteun enzo weer een ervaring rijker beide.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, ik dacht even dat jullie van haar hadden gewisseld... Niks Photoshop. Staat Prodje bijzonder goed. Volgende keer dat ik bij jullie ben moet ik goed opletten om haar niet voorbij te lopen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, wat een leuke reactie!
    Ik voelde me nu wel een beetje verbleken naast Prodje, dus heb er thuis meteen ook maar een nieuwe kleur in gedaan. Anders vielen mijn grijze haren ineens zo op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe ik wel een bordje om mijn nek hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat ontzettend leuk.
    Ik herkende je bijna niet. Houden zo.
    In een dag 10 jaar jonger.

    BeantwoordenVerwijderen